среда, 9. новембар 2011.

Zahvalnost


Zahvalnost je početna tačka ako želimo da promenimo naše živote. Počnimo dan sa zahvalnošću za sve ono što nas okružuje!

Zahvalna sam na kući u kojoj živim, daje mi toplu atmosferu svakodnevno.
Zahvalna sam na toplom krevetu i predivnom pogledu kroz prozor moje sobe.
Zahvalna sam na ukusnoj hrani koju svakodnevno spremamo i uživamo u njenim aromama.
Zahvalna sam na čistoj vodi koju pijem sa uživanjem.
Zahvalna sam na prvoj jutarnjoj kafi koja me opominje da budem oprezna sa svojim mislima tokom dana i budi mog čuvara, ako on uopšte spava.
Zahvalna sam na knjigama, informacijama, emisijama koje mi svakog dana otvaraju vrata prema boljoj sebi i daju mi snagu za uspeh.
Zahvalna sam na odeći i obući koju nosim i koja me greje u ovim hladnim danima.
Zahvalna sam na mogućnostima i prilikam koje mi se svakodnevno ukazuju.
Zahvalna sam na ljudima koje srećem i koji dele svoja znanja sa mnom.
Zahvalna sam na svojim vernim prijateljima.


Neka zahvalnost bude moja navika..Moj novi izbor. Hvala ti. Hvala ti. Hvala ti. Hvala ti.
Hvala ti je deo moje svakodnevne, predivne, očaravajuće: Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti.Volim te. Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te. Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti.Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар