уторак, 15. новембар 2011.

Mentalno spremanje

Svi naši uspesi i neuspesi dolaze od naših uverenja koja smo stekli još u detinjstvu. Njih su nam usadili naši roditelji, rođaci, prijatelji, učitelji, nastavnici, svi oni kojima smo najviše verovali i do čijeg mišljenja nam je najviše bilo stalo.
Promena nastaje sa promenom uverenja koja otprilike zvuče kao: "Nisam dovoljno dobar", "Niko ne obraća pažnju na mene", "Niko me ne voli", "Nema dovoljno novca". Promena je moguća u sadašnjem trenutku, promenom misli, uverenja i onoga što svakodnevno govorimo. Time menjamo svoju budućnost.

  

Da li želimo da promenimo svoju budućnost? Ili se osećamo komforno u situaciji kakva jeste. Odluka je na nama. Ispitajmo svoje misli i uverenja i odlučimo se na mentalno spremanje.
Louise Hay predlaže vežbu koju počinjemo izjavom: "Spremna sam promeniti se". Ova izjava se često ponavlja, dodirujući grlo prilikom izgovaranja. Grlo je centar energije gde se dešavaju promene." Budite spremni prihvatiti promene kada one iskrsnu u vašem životu. Budite svesni da je ono što trebate menjati upravo tamo gde se ne želite menjati. "
Što se tiče načina promene, postoji duhovni, mentalni i fizički pristup. Autor predlaže da počnemo bilo čime.
Pre par godina ja sam ovaj proces započela upravo fizičkim pristupom. Posle dugog niza godina ostavila sam cigarete. Posle toga sve je bilo nekako lakše. Promene su se nizale. I još uvek traju.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар