уторак, 8. новембар 2011.

Ometajući faktori

Svaki put kada primite negativnu informaciju, ona počinje svoj život u vašem životu. Njeno življenje unutar vas vremenom počinje da se razvija što rezultira raznim negativnim događajima u vašim životima. Od posmatrača i slušaoca postajete glavni akter. Učestvovanjem u jednom negativnom događaju dobijate ulaznicu za učestvovanje u sledećem, i tako redom. Život postaje začarani krug.

Izbegavajte negativne vesti, crnu hroniku, vesti o svetskim katastrofama, ratovima, nezaposlenosti i epidemijema. Ignorišite turske serije, emisije gde se naširoko razglaba o negativnim uticajima i događajima. Budite informisani ali ignorišite. Ne vezujte se za ono što ste čuli. Pustite da ružna vest prođe mimo vas a da vas ne dotakne.

Zvuči jednostavno? Znam da nije. Napolju sve bruji od loših usisivača. Ali vreme je da počnemo, zato što imamo izbor.


Danas ću početi od TV-a. Izbaciću iz programa nepotrebne emisije i gledaću samo par kanala sa kablovske.Vesti preskačem. Moj novi izbor.
Ostala sam verna i ostalim izborima. Svakodnevno vežbam, pripremam se za TOEFL test, tražim odgovarajući posao i trudim se da živim zdravo. Da li mi je teško? Ne, uživam u svojim izbornim procesima!
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Molim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.


Нема коментара:

Постави коментар