недеља, 13. новембар 2011.

Meditacija

Da bih sebe približila svetu i istovremeno svet približila sebi odlučila sam da počnem da meditiram. Čitala sam o meditaciji ali nikada nisam bila dovoljno mirna da pokušam. Nedavno sam kupila jednu od knjiga na tu temu koja vrlo detaljno opisuje tehnike od samog početka. Na početku, najbitnije su tehnike disanja.


 Meditacija poztivno utiče na stanje svesti kao i na naše telo. Ipak, za telo ću dodatno izabrati tibetanske vežbe iz knjige Fontana mladosti, Peter Kelder. Pet tibetanaca su vežbe za podmlađivanje i njihovo delovanje je naučno potvrđeno.
Sledeća knjiga koju biram za čitanje je Louise Hay: Kako isceliti duh i telo. Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te. Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te. Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti.Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар