среда, 2. новембар 2011.

Izaberi odličan dan!

Tragajući za svojom svrhom, shvatila sam da bez obzira šta će se ispostaviti kao moja najveća strast, postoje stvari koje moraju da se odrade. Svaki dan bavimo se različitim aktivnostima. Neke su važne i deo su naših ciljeva a neke su gubljenje vremena.
Uglavnom, na svaku od njih moguće je uticati.
To su naši izbori.
Izabrala sam knjigu za čitanje: Transurfing, Vadim Zeland. Izabrala sam da ovog meseca vežbam svaki dan. Izabrala sam da krajem godine polažem TOEFL test engleskog jezika. Izabrala sam da tokom sledećih par meseci pronađem odlično plaćen posao. Izabrala sam da se zdravije hranim i kontrolišem svoje zdravlje. Izabrala sam da "naučim" da meditiram. To su moji izbori ovog meseca.

Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.

 
Volim te.
Volim te.

Svakodnevno čišćenje. Još jedan od mojih svežih izbora. Kada imam izbore i u toku dana radim na njima, uveče pred spavanje, osećam se uspešno. Taj mali slatki osećaj kada spustite glavu na jastuk umorni i pomislite: Odličan dan! Zbog tog osećaja odlučujem da se borim svakodnevno za što više svojih izbora koji će mi promeniti život.



Нема коментара:

Постави коментар