понедељак, 21. новембар 2011.

Novac

Novac je energija. Cirkuliše. Dolazi i odlazi. Kakav odnos imamo prema energiji novca? Privlačimo li energiju novca? Početna tačka je da budemo zahvalni na onome što imamo. Svemu što imamo. A onda se otvorimo za veće blagostanje. Novac dolazi tamo gde je potreban.
Privucimo uspeh u naše živote:
"Božanska inteligencija daje mi sve ideje koje mogu iskoristiti. Sve što dotaknem, pretvori se u uspeh.
Na svetu ima dovoljno za sve, uključujući i mene. Ima dovoljno mušterija za moje usluge.
Ustanovila sam novi način uspeha. Prelazim u krug pobednika. Ja privlačim božanski prosperitet.
Imam više sreće nego što sam mogla i sanjati. Privlačim bogatstva svih vrsta. Zlatne prilike svugdje su oko mene."


Uspeh, novac i blagostanje uvek su stanje našeg duha. Resursi su neograničeni.
Naše je da izaberemo.
Zaslužujem živeti u blagostanju. Hvala! Napraviću prostora za novo! Voleću svoje račune! Voleću tuđe bogatstvo! Uzimaću svakodnevno iz okeana blagostanja..
Uživaću u trošenju novca! Otvaram se za sve moguće kanale novca iz svemira!
Radujem se malim počecima. Prepoznajem bogatstvo svuda oko mene. "To je za mene!" Prihvatam i uzvraćam kompliment. Jer dobro mora da cirkuliše.
Volim te. Volim te. Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар