понедељак, 7. новембар 2011.

Umerenost - ključ ravnoteže

Sve u prirodi teži ravnoteži. Samo čovek svojim delovanjem i mišljenjem teži narušavanju ravnoteže. Pridavanje pozitivne ili negativne važnosti pojavama, osobama, predmetima i događajima dovodi do narušavanja ravnoteže. Kao rezultat uspostavljanja ponovne ravnoteže u ljudskim životima manifestuju se razne neugodne situacije i problemi.
Predznak je nebitan. Nezadovoljstvo, osuda, odnosi zavisnosti, idealizacija i precenjivanje, prezir i taština, nadmoć i inferiornost, želeti imati i nemati, osećaj krivice, novac, savršenstvo, važnost i lista je još duža ali sve su to pogodna tla za stvaranje neravnotežnih stanja. Ako nečemu pridamo na značaju onda će doći do narušavanja ravnoteže. Zvuči jednostavno. Mi zapravo dajemo svoju energiju važnosti nečemu ili nečega.
Kada odbacimo spoljašnju i unutrašnju važnost dobijamo slobodu izbora! Brinite se bezbrižno! kaže Vadim Zeland. Osećajte se kao kod kuće, a ponašajte se kao gosti na planeti..




Pored nekoliko praktičnih saveta koje sam dobila iz ove knjige kao i par aha momenata, došla sam i do razrešenja situacije problema koji me je dugo mučio, odnosno cilja koji je ostao neostvaren. Odgovor je vezanost za cilj, pridavanje važnosti cilju. Rešenje leži u humoru i rezervnim varijantama.
Negde sam to i znala i primenjivala na neke "manje važne" stvari dok sam za ove "važne" donosila druge zakone, važnije. A zakoni su uvek i za sve isti.



Нема коментара:

Постави коментар