петак, 11. новембар 2011.

Tok života

Ono što um smisli duša ne može čak ni da razume a tek da podrži! Duša oseća i zna! Čovek se svojim umom trudi i napreže sva svoja čula da sazna i oseti, ali uzalud. Dok je god um uključen kao kontrolor svih procesa u čovekovom životu, on se grčevito bori sa svime što ga je snašlo.
Jednostavnost života. Ogleda se u prepuštanju toku i prebacivanju iz uloge kontrolora u ulogu posmatrača.




Da li treba da imamo neki plan? Da, ali najopštiji mogući. A onda... "Znakovi pored puta". Obratimo pažnju. I na usputne, slučajne replike naših sagovornika i prijatelja. Poslušajmo. Kada donosimo odluku, za trenutak zastanimo i pokušajmo da odgonetnemo kako se naša duša oseća povodom rešenja. Opustimo se i prepustimo. Povremeno usmeravajmo.
Ne molite, ne zahtevajte, ne borite se već jednostavno: "Go for it!"
Danas sam završila sa čitanjem knjige "Transurfing 1" Vadima Zelanda. Dobila sam neophodne odgovore kojima ću korigovati svoje ponašanje.
Zamislila sam želju danas 11.11.2011 u 11:11.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар