петак, 4. новембар 2011.

Energetski život

Ako zamislimo da smo svi mi zajedno sa našim mislima i okruženjem energija, neophodno je da se upoznamo sa elementima i osobinama energije u sistemu Univerzuma. Šta se zapravo dešava u našim životima, u nama i oko nas?

Sve čemu pridajemo energetsku pažnju u vidu misli začinjenih emocijama živi. Zato često dobijamo ono što ne želimo. Kako da ne mislimo o onome što nas opterećuje i šta ne želimo? Kako da sprečimo da se loše misli materijalizuju?

Autor transurfinga predlaže da slike života zamislimo kao da smo u galeriji. Na izložbi ima lepih, ružnih slika pa i onih koje nam se nikako ne sviđaju. Mi nećemo tražiti da se ružne slike uklone i bace. Ne, samo ćemo proći mirno pored njih, posmatrajući ih i ućićemo u drugu prostoriju. IGNORE. Uživajte u onim slikama života koje vam se sviđaju.



Ključna stvar vezana za odbijanje onoga što ne želimo je PRIHVATANJE. Prihvatiti da postoji i pustiti. Ne boriti se protiv takvih iskustava jer na taj način im dajemo energiju i ona se pojavljuju u našoj stvarnosti kao naša. Ne reagovati. Kao u galeriji. Ne pridavati emociju tome. Jedna od najčešćih emocija vezana za razmišljanje o onome što ne želimo je strah. Ignorišite. Budite prazni. 
Problem sa negativnim iskustvima se ne rešava izolacijom od spoljašnjeg sveta, kao što sam ja lakomisleno pokušala. U tom slušaju samo dajete sebi vremena da malo zastanete i razmislite. Međutim, i to je ok.

Nekad ne možemo da ignorišemo. U tom slučaju neophodno je da izvor negativne energije koja u sebi nosi klicu neželjenih iskustava u našem životu uništimo. Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te. Volim te. Volim te. Volim te. Volim te. Volim te. Volim te. Volim te. Volim te je jedan od načina.
Drugi način je da stvorimo privid da se sa tom situacijom slažemo, da uđemo u igru svesno pretvarajući se. Na prvu loptu pristajemo, složimo se  a zatim se diplomatski povlačimo ili lagano usmeravamo energiju na potrebnu stranu.
Ponekad energiju koja vas je zatekla morate ugasiti. To se postiže menjanjem scenarija, uz malo humora i mašte.Oduševite se neprijatnoj situaciji! Reagujte "neodgovarajuće". Ili nikako. To će skrenuti energiju sa vas.
Ako vam neko dođe sa problemom, razmislite koja od sledeće tri stvari mu nedostaje: zdravlje, samopouzdanje ili duševni mir. Zatim ga zamislite u pozitivnom stanju: kako se odmara negde pored mora, kako je uspešan u nekom javnom nastupu, kako trenira...

Za sada sam u stanju "obešenosti" . Slobodna sam od uticaja delovanja različitih energetskih tokova. Još uvek bez cilja. Ostajući slobodna svesno biram životne smerove na kojima me čeka sreća i lični uspeh. Tražim svoja "klatna".


Нема коментара:

Постави коментар