петак, 18. новембар 2011.

Pozitivne izjave - afirmacije

Jedna od najboljih stvari koju svako može sebi da priušti su afirmacije. Afirmacije su čudesne. One predstavljaju pozitivne izjave u sadašnjem vremenu vezane za naše stanje koje želimo da menjamo. Npr. " Ja sam sada srećna i zadovoljna," "Ja radim posao koji volim i svakodnevno uživam u njemu." Moje telo je vitko i lepo"...U svakom segmentu gde želimo promenu, pravimo afirmaciju tako kao da se promena već dogodila.
Najmoćnije su one afirmacije koje sami napravimo za sebe. Možemo ih napisati i do sto puta, glasno čitati i ponavljati. Pevati, snimiti pa preslušavati po ceo dan. Bitno je da naš um od njih stvara nova uverenja. "Ovo je jedan od najboljih dana u mom životu!"




Prema Louse Hay jedna od najmoćnijih izjava je: "Ja prihvatam sebe." Na svom putu prema bezuslovnoj ljubavi prema sebi, predlaže da ovu izjavu ponavljamo svakodnevno. "Volim sebe zato što.." dopišite nastavak, ponovite i tako redom.
Odlučila sam da uživam u ovom procesu rada na sebi jer je i on prolazan. Da se smejem svemu što se dešava ma kakav predznak bio u pitanju, pozitivan ili negativan.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар