понедељак, 14. новембар 2011.

Samopouzdanje

Čitajući Louise Hay i druge autore došla sam do zaključka da je samopouzdanje jedna od tri čovekove najvažnije osobine. To je tačka od koje sve kreće. Uzrok nedostatka samopouzdanja leži u nedostatku ljubavi prema sebi. Sujeta, arogancija i uobraženost nastaju iz straha.
Počnite da gradite svoje samopouzdanje tako što ćete početi da volite sebe! Louise Hay predlaže vežbu sa ogledalom. Uzmite malo ogledalo, pogledajte se u oči, izgovorite svoje ime i recite "Volim te i prihvatam te tačno takvog kakav jesi".


Kada zavolimo sebe iskreno i kada nas u vezi nas preplave osećanja sve one stvari koje zovemo problemima će nestati..Kako početi? Sa ogledalom? Meni zvuči kao dobar početak..
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар