субота, 5. новембар 2011.

Nemoj zaboraviti da se setiš

Često mi se dešavaju sretne okolnosti. Često imam sreće. Sve do sada, veza je uvek bila na nesvesnom. Uglavnom, krenem sa pozitivnim stavom pa šta bude. I bude dobro. Ja negde čak potajno zanam da će biti dobro. Najbitnije je na početku okrenuti na dobro. "Niz uspeha sledi ako ste bili ispunjeni prvobitnim uspehom." Sada se trudim da mi tako počne dan, uspešno.
Dešava mi se da vidim i onu drugu stranu, kada sve krene nizbrdo. Može trajati danima, a nekad sam mislila da tome nema kraja.
Sada je takvih osećanja sve manje. Sve manje u svoj život puštam negativne obrasce u vidu događaja, ljudi, okolnosti i MISLI kao ključ svega nabrojanog. Učim da od mene zavisi. Nekad me prevare. Prikrade se loša misao odevena u neki interesantan oblik, počne sa mnom da misli. Ja joj se predam, i tu bude kraj. Počnu negativne okolnosti i događaji. Klatno se zanjiše do nezaustavljivosti.
U svemu ovome neophodna je gvozdena disciplina. Da uvek znamo šta mislimo i šta takve misli mogu da nam donesu. Uvek da se pitamo: Šta sada mislim? Šta stvaram za svoju budućnost ovim mislima? Da li je to ono što želim.



Nemoj zaboraviti da se setiš! Kada se setiš, lako ćeš da promeniš smer misli iz negativnih u pozitivne.
Vežbaću! Probaću danas da ceo dan mislim samo dobre misli. Znam da je teško, ali nije ni nemoguće. I čistiću..

Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.
Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te.

Нема коментара:

Постави коментар