уторак, 27. децембар 2011.

Svi smo jedno

Imala sam izvesnih poteškoća kada je trebalo da shvatim da smo svi jedno. Da sam ja ti, ti si ja.. Ili kao što se, saznajući za tu činjenicu, u filmu "Puder" devojka glavnog glumca upitala " Da li sam ja jedno i sa onim ubicom iz Kalifornije?" Odgovor je DA. Svi smo jedno. Mi smo u Bogu i Bog je u nama.


Kada sam konačno uspela da shvatim da smo svi jedno, uz pomoć "Nultih granica" došla sam do novih "proširenja". Da smo svi jedno i sa biljkama, životinjama, foteljama, stolovima..I da se sa njima može razgovarati. Ovo još nisam probala, osim sa životinjama, ali mi je pogled na svet oko mene ili u meni daleko jasniji. Nemam više nedoumica tog tipa. Svi smo energija, jedno.. i živimo u sistemu ogledala. Univerzum je hologram. Idemo dalje!

Нема коментара:

Постави коментар