петак, 2. децембар 2011.

Spoljašnji izgled

Kada zavolimo sebe, mi volimo svoje unutrašnje ja kao i svoje spoljašnje ja. Važnije je voleti svoje unutrašnje ja ali se ni spoljašnje nikako ne sme zanemariti. Naš spoljašnji izgled je nešto što pokazujemo svetu svakodnevno i što najpre pokažemo kada upoznamo nekog. Većina ljudi koje srećemo najpre nas ocenjuje po onome kako izgledamo. To možda nije u redu ali tako je.
Dva puta nas takođe vode do samopouzdanja, spoljašnji i unutrašnji. Prvi utisak je veoma važan i treba da promoviše nas u najboljem svetlu. Zato je važno kako izgledamo.



"Želite promovisati činjenicu da ste dobro i zdravo! Pobrinite se da dobro izgledate, lepo mirišete, da ste negovani, da vam je kosa čista, vaša odeća privlačna, da nosite one boje koje odgovaraju vašem licu i uzrastu, da su vam cipele u dobrom stanju i da se lepo krećete i još lepše govorite. Postignete li sve ovo, stvorili ste si dobru osnovu za samopouzdanje."
"Ne trebate potrošiti brdo novca da biste dobro izgledali, ali sebe trebate voleti. I osoba takozvanog lošeg izgleda može se pobrinuti da izgleda dobro, da nosi odeću koja mu odgovara, da su boje ukusne i lepe, daje dobro ošišana i da drži telo u formi. Uostalom, lepota je u oku promatrača a svako ima različit ukus. Ne verujete li mi, upitajte prijatelje koji su im slavni ljudi seksi a koji im nisu privlačni. Svako će odabrati drugačije."

Danas je jednostavno izgledati lepo. Potrebno je malo istraživanja i želja da promenimo svoj izgled. Ako imate ograničen budžet, uvek počnite od nege kože i kose a za ostalo koliko pretekne. Važi i za šminku. Postoje kozmetički, modni blogovi na kojima možete čitati recenzije proizvoda ili dobiti ideju, pa tako nećete pogrešiti u izboru.

Prošlo je dosta vremena od kada sam kupovala sve i svašta, gomilala kozmetiku i garderobu koja mi ne pristaje. Moj ormar je uredno sređen i ne sastoji se od mnogo komada. Isto važi i za kozmetiku, šminku i parfeme. Sada sve uredno zapisujem. Znam šta mi je neophodno i samo to i kupujem. Retki su trenuci kada kupim nešto što je van tih lista.


Нема коментара:

Постави коментар