петак, 8. јун 2012.

ExXPeriment Dan 4

Došla sam do zaključka da se vizualizacijama i afirmacijama potiskuju negativne emocije. Godinama nisam osetila neke od negativnih emocija u svom punom potencijalu. Nemoguće mi je da zamislim da ih nisam ni imala. Danas sam posle dugo dugo vremena osetila bes. Zaboravila sam čak kao sve to izgleda u iskustvu. Kada radite sa tehnikama samopomoći, ubedite sebe da je sve savršeno i sve tako i bude. Iz dana u dan sve se ponavlja. Kao da zaključate ono što je nekad bilo, pre svega toga, vaša sećanja.. Ali poneka emocija tinja u vama i čeka trenutak opuštanja.
Nisam se snašla u trenutku, ali sam kasnije otišla u dugu šetnju. Čistila usput: Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te. 






Da li sam razumela sve što se dogodilo? Ne. Počela sam da razmišljam o tome i onda sam rekla Stop. Ne zanima me. Čistiću i to je sve što ću da radim. Neka iz mene izlazi šta hoće, koliko hoće i iz kojeg god razloga..!

Moj kreativni hobi dobija svoje prve odraze u manifestaciji. To me veseli..

1 коментар: