понедељак, 25. јун 2012.

ExXPeriment Dan 21

Ne mogu da poverujem da je preostalo jos samo 9 dana do kraja mog experimenta! Poslednji dani su mi brzo prošli.
Vrlo sam opuštena. Ne razmišljam mnogo o budućnosti. Ne bavim se statistikom. Samo razmišljam o tome koliko mi je lepo.


Nisam postovala jer nisam imala šta da napišem. Živela sam dan po dan i radovala se. Nije bilo senzacija. Specijalnih događaja. Okolnosti su se menjale.Najpre sam učila jezik, a u pauzama sam se bavila kreativnim hobijem. 
Nekoliko lepih prilika i nekoliko predivnih potvrda da je sve na mojoj strani. I to je sve.. Volim te.Hvala ti..

7 коментара:

  1. Zdravo White!
    Odusevila sam se kada sam videla tvoj eksperiment, jer sam ja od 25. maja 'slobodna' od bilo kakvih tehnika zp-a, osim havajskog ciscenja drugih ljudi i sebe. I nikad mi nije bilo bolje, nikad nisam bila srecnija. (istina, prvih nedelja sam se osecala ocajno)
    Sto se mene tice, ja nastavljam ovako. Ne osecam nikakav pritisak, sve ide odlicno.

    Pa, zelim ti puno srece i jedva cekam da vidim kako ces da nastavis!

    P.S. Radujem se tvojim postovima kao Politikinom Zabavniku one mucne '99. Zaista.

    ОдговориИзбриши
  2. Butters & White

    Nije mi sad bas najjasnije. Kazete da se osecate divno bez ZP, ali zar nas ZP ne uci kako uvek treba tako da se osecamo i ustvari nam ZP i pomaze da se tako osecamo... Ne razumem, malo mi je sve ovo kontradiktorno...
    Moze li malo pojasnjenje?
    White, postavila sam ti i pitanje na Ani :)
    Pozdrav,

    SunnyM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. SunnyM

      Belezim samo svoje utiske u odredjenom periodu. Osecam se divno, ali ne zato sto nema "direktnog ZPa" jer on je tu i radi za mene, samo sto ja ne preciziram sta da mi donese vec privlacim nesvesno. Dakle, divno kao utisak, bez uslova:)

      Meni je bilo uvek cudno sto pomocu ZPa mogu da izaberem sve sto pozelim. Birala sam razne stvari i dobijala ih pre ili kasnije. Pitanje koje sam sebi postavila je Da li sam dobro izabrala? Sta bi se desilo da pustim nekog 'pametnijeg' da izabere umesto mene?
      Hvala SunnyM
      Pogledacu na Ani:)

      Избриши
  3. Evo ja da uzurpiram W-in blog: meni su tehnike ZP-a predstavljale preveliki pritisak, mucile su me vizuelizacije, afirmacije, konstantno sam bila opsednuta idejom da 'moram' da se osecam super i da budem srecna, jer ako mi se slucajno sroza raspolozenje, sve ce ostalo da mi krene lose... i previse sam forsirala planove, zelje, nekako je bilo neprirodno. Ja NE ZELIM da me bilo sta tera da se osecam divno sve vreme, zato sam i odustala. I nije mi ZP pomagao da se osecam bolje, nego iscrpljeno i frustrirano (Jao koje afirmacije da koristim? Pa kako da sredim visual board? Pa zasto mi se jos uvek ne ostvaruju zelje?!). Previse sam razmisljala o ZPu i vrtela se u krug.

    Onda sam samo sve pustila niz vetar :D
    I sad sam srecna, jer se ne opterecujem time da BUDEM srecna. Srecna sam sama po sebi. I zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  4. Butters,

    Pa dobro, ali ipak mislim da ti je ZP pomogao da se sada tako osecas. Mozda se preveliki potencijal i znacaj pridavala svemu tome sto zelis dok si se "bavila" ZP-om, pa zato nije moglo brzo da ti se ostvari to sto zelis, a kada si, da kazem, "odustala" od svega, ti se prosto osecas lepo i srecno. Ja ustvar mislim, da je ZP tek sada poceo da deluje kod tebe. Tek sada vidis rezultate prethodnog "bavljenja" ZP-om. Ne znam da li me razumes...sta hocu da kazem :)

    ОдговориИзбриши
  5. SunnyM - ja nisam napisala da sam slobodna od ZPa (da sam odustala od njega), nego od tehnika ZPa. Dakle, moje raspolozenje i potice od ZPa, ali sam dosla do njega na drugaciji nacin, bez suvisnih tehnika. Kao sto rece WB, privlacim nesvesno. Pustam ga da on malo bira umesto mene i za sada mu dobro ide.
    Zp je i dalje tu i deluje u mom pravcu, samo sam ja opustenija. ;)

    ОдговориИзбриши