среда, 6. јун 2012.

ExXPeriment Dan 2

Osećam se sasvim dobro. Srećna sam, mogu to da kažem sa sigurnošću. Ne nedostaje mi planiranje  Bar za ovo kratko vreme.  Međutim neke prethodne ideje se ostvaruju i bez mog delovanja. Drugi ljudi mi nude da sve to urade za mene. 
Razmišljala sam da  već dugo nemam kreativni hobi. Nešto što bi me ispunjavalo u slobodno vreme i davalo energiju kada je potrebno. Talenat postoji ali su ideje za realizaciju ostajale samo na rečima. Nikad nije bilo  dovoljno vremena da se obavi neophodna kupovina materijala. Danas pred sobom imam spisak neophodnih stvari sa kojim ću popodne u kupovinu. Ne znam da li se duša veseli a razum zadovoljno trlja ruke, ali ja se osećam sasvim dobro.


I dalje čistim.. Žao mi je. Molim te oprosti mi. Hvala ti. Volim te. I dalje tiho govorim svom unutrašnjem detetu da ga volim.

Svi mi kroz čitav život nosimo u sebi svoje unutrašnje dete, zapravo mnogo dece najrazličitijih uzrasta, od najmanje dece pa sve do adolescenata.

Naša unutrašnja deca poseduju različite karaktere. U nama postoji dete koje je veoma ranjivo, veoma osetljivo. Dete u nama je zapravo sedište naših osećanja. Tako, potrebno je naučiti kako stupiti u dodir sa sopstvenim osećanjima, kako ih zavoleti i prihvatiti, jer to je jedini način da ostanemo u dodiru sa ranjivim detetom u sebi kome smo toliko potrebni.
U nama takodje postoji i dete koje je radosno, razigrano, upravo kao što mala deca prirodno znaju kako da se dobro provedu, da se vesele i igraju. Svi mi posedujemo jedno takvo dete u nama, dete koje prirodno sija od zadovoljstva, koje se radosno igra i koje je u neprekidnoj potrazi za životnim zadovoljstvima.
U nama postoji i magično dete. To je deo nas koji je prirodno uskladjen sa magijom univerzuma. Kao odrasli ljudi, mi smo zaboravili na čarolije. Kada smo bili deca znali smo šta je magija i bili smo povezani sa njom. Prirodno smo razumevali magiju sitnih biljaka i malih životinja, a poneki od nas su stvarno bili u kontaktu sa vilama i vilenjacima, odnosno sa svim onim što nam se u to vreme činilo magičnim.
U nama postoji i veoma mudro dete. To je onaj deo nas koji voli istinu i pravdu, koji dobro vidi i zna šta suštinski osećamo i šta drugi ljudi osećaju. Ovo dete ima moć da prozre kroz veo površnih laži i nepoštenja koji čine sastavni deo života odraslih, i da u svakoj situaciji uhvati pravu suštinu i nit...Analeta


Lako nalazim informacije koje su mi neophodne. Zapravo, stičem utisak da su one našle mene. Ušetale u moj život u pravom trenutku.
Osećam da je sve u savršenom redu.

Čak me i vaši mejlovi podsećaju na to. Ranije su bili prepuni "problema i dilema", teških situacija, a sada su laki, izmame mi osmeh.. Pišete o svojim uspesima.. Bude tu i poneka dilema, ali uglavnom su pozitivne stvari koje vam se dešavaju.

I mejlovi mojih prijatelja prepuni su osmeha i lepe energije. Grle me lepe reči i umiljavaju se šale..Neverovatno!

Нема коментара:

Постави коментар