понедељак, 26. март 2012.

Primeri afirmacija

Za sve one koji su želeli da čitaju nešto više o afirmacijama, ovaj post daje primere u različitim segmentima života. Imajte na umu da je najbolje kada sami smislimo svoju afirmaciju i svoju želju utisnemo u nju. Neka vaša afirmacija bude kratka, a ovi primeri neka vam budu putokazi. 



Moje telo i zdravlje

* Moja koža je čista, meka i zdrava
* Ćelije mog tela znaju kako da se izleče i ponovo budu zdrave
* Savršeno varim hranu i piće
* Odlično podnosim različite vremenske uslove
* Moje telo se brzo isceljuje
* Moja kičma je zdrava i elastična
* Moja kičma je prava
* Moji mišići su kvalitetno izgrađeni
* Moj vid je ponovo savršen i sočiva i naočare mi nisu potrebni
* U telo unosim onoliko kiseonika koliko je mom telu dovoljno za najoptimalniji razvoj
* Dišem stomakom
* Pun sam energije
* Štagod da jedem ili pijem moje telo koristi samo najkorisnije materije za optimalan razvoj
* Upoznajem nove mogućnosti mog tela
* Osećam svaku ćeliju svog tela
* Moja kosa je gusta i kvalitetna
* Moje telo je vitalno
* Svesno pozitivno utičem na svoje zdravlje
* Hranim se zdravo
* Moj imunološki sistem je jak
* Ja sam zdrav
* Osećam se savršeno u svom telu

Finansije

* Zarađujem _________ evra mesečno
* Novac mi stiže redovno
* U svakom trenutku imam _________ evra na računu
* Moji računi su uvek plaćeni na vreme
* Uvek imam nove ideje za zaradu novca i odmah ih realizujem
* Zarađujem novac baveći se stvarima koje me u potpunosti ispunjavaju
* Ja sam magnet za novac
* Privlačim mnogo novca
* Razmišljam kao milioner
* Finansijska sloboda mi dozvoljava da svoj život planiram mesecima unapred
* Mogu da priuštim sve što mi je potrebno
* Bogat sam
* Novac mi dolazi na najrazličitije načine
* Volim novac

Briljantan Um



* Kreativan sam
* Imam genijalne ideje
* Nalazim najoptimalnija rešenja u svim situacijama
* Moje znanje je idealno organizovano
* Svestan sam svog znanja
* Imam odlično pamćenje
* Čitam 200 stranica za 1 sat
* Imam jaku intuiciju
* Koristim svoju intuiciju na najbolji mogući način
* Koristim obe hemisfere mozga
* Svakodnevno povećavam svoje umne potencijale
* Postižem više od onoga što zamislim
* Svesno razvijam svoj um
* Moj um je moćan
* Mogu jasno da vizualizujem sve svoje želje i ciljeve
* Programiran sam da mislim pozitivno
* Broj mojih misli je smanjen na najniži nivo optimalan za mene

Odnosi



* Tražim pozitivne aspekte u drugim ljudima
* Svojom pojavom i pričom inspirišem druge oko sebe da žive kvalitetnije i ispunjenije
* Uvek težim harmoniji sa drugim ljudima
* Okružen sam pozitivnim i kreativnim ljudima
* Motivišem ljude oko sebe
* Delujem pozitivno na ljude oko sebe
* Imam jasnu komunikaciju sa drugim ljudima
* Nalazim istomišljenike
* Privlačim ljude slične sebi
* Imam najoptimalnije odnose sa svojom porodicom
* Radostan sam što sam okružen dobrim ljudima
* Uživam u zajedničkim trenucima sa porodicom i prijateljima
* Pažljivo slušam svoje sagovornike

Navike



* Oslobođen sam __________ navike
* Stičem nove pozitivne navike
* Navika mi je da meditiram 30 minuta dnevno
* Pijem 2 litre vode dnevno
* Svaki dan ustajem u 6:00
* Svaki dan se istežem i radim vežbe disanja
* Vežbam redovno
* Navika mi je da razmišljam pozitivno
* Tražim pozitivne aspekte u svim stvarima koje me okružuju

Trening

* Uvek sam spreman za trening
* Volim da treniram
* Moji mišići se brzo oporavljaju
* Radim vežbe koje su najoptimalnije za razvoj mog tela
* Moji mišići se brže razvijaju
* Moje telo kvalitetnije i brže sagoreva masti
* Moje telo se razvija čak i kada pravim pauzu u treningu
* Moje telo je građeno kao ____________
* Pravilno dišem
* Sve vežbe izvodim pravilno
* Moje telo je gipko
* Moje telo je izdržljivo
* Svestan sam potencijala koje ima moje telo
* Osećam se savršeno tokom treninga
* Motivan sam i inspirisan da vežbam više
* Osećam svakodnevni napredak

Posao



* Uživam u poslu kojim se bavim
* Svoj posao izvršavam kvalitetno
* Uspešan sam u svom poslu
* Precizan sam
* Fokusiran sam na posao
* Fokusiran sam na rešenja
* Kvalitetno vodim svoj tim
* Produktivan sam
* Svakodnevno napredujem u poslu kojim se bavim
* Imam odlične odnose sa svojim kolegama
* Svojim znanjem inspirišem druge
* Doprinosim razvoju firme
* Donosim kvalitetne odluke
* Mogu da sagledam ceo projekat do detalja
* Privlačim velike i jake klijente
* Privlačim najidealnije ljude za svoj tim
* Zaslužujem uspeh
* Unosim pozitivnu energiju u studio
* Pokrećem ljude oko sebe

Opšte afirmacije



* Život je fantastičan
* Uživam u životu
* Volim sebe
* Ja sam jedinstven
* Ja sam moćan
* Ja sam savršen
* Ja sam divno biće
* Zaslužujem samo najbolje
* Prevazilazim sopstvena organičenja
* Radostan sam
* Ispunjen sam
* Ostvarujem sve svoje ciljeve
* Svestan sam svojih potencijala
* Koristim svoje potencijale
 * Živim u sadašnjem trenutku

Pišite mi i dalje na whitebloomness@yahoo.com ..

Нема коментара:

Постави коментар