петак, 11. мај 2012.

Želim da se promenim ali ne znam kako?

Dobila sam dosta vaših mejlova u kojima postavljate upravo ovo pitanje. Iako smatram da svako ima svoj način, odluku ili put, odlučila sam da se malo vratim u prošlost i opišem kako sam to ja uradila. To vam može biti putokaz ali nikako sopstveno rešenje. Pokušajte i da u jeku svakodnevnih obaveza zastanete na trenutak i poslušate svoje srce.



1. Najpre je do mene došla knjiga Ester i Džeri Hiks: Zakon Privlačenja. Pročitala sam je ali nisam baš sve razumela. Onda su došle knjge poput Tajne, Moći podsvesti i sl. Odluka da se promeni stanje svesti u kome sam se nalazila tada, došla je ubrzo.

2. Kupila sam Planer. Do tada sam takođe koristila sveske i rokovnike ali sada sam želela da ozvaničim početak.

3. Napisala sam na prvim stranama šta je ono što želim. Moram da napomenem da ni u tom trenutku nisam znala šta je moja svrha, pa sam pisala o opštim stvarima: da prestanem da pušim, da nastavim da gradim sebe gde sam stala, da steknem kondiciju, oblikujem telo, da se zaposlim, zaljubim se, položim neke ispite, naučim neki jezik..itd. Nisam imala konkretan cilj u smislu: No1 u TENISU! Uvek mi je išlo više stvari i prosto nikad nisam znala šta je ono što najbolje radim. Ali od toga sam krenula, nadajući se da će taj izbor naići negde usput. Ovaj spisak želja mi je uvek bio fleksibilan - sa mogućnošću izmene.

4. Onda sam svaku svoju želju ili cilj pretresla pitanjima, šta tačno želim, kako to da izgleda..a nakon toga postavila jasnu nameru. Pisala sam "Imam nameru da.." I trudila se da to i osetim..

5. Ubrzo sam se upoznala sa moćima afirmacija. Na početku sam uglavnom njima stvarala pozitivnu energiju. Ponavljala sam neke od njih, naučene napamet, pokušavajući da se osećam sretno dok to radim. Upravo u ovom periodu sam beležila najveći broj poraza. Ali nisam odustala.

6. Nisam tada imala vremenske okvire. Imala sam samo jedan, da će se do kraja ispisivanja Planera, neka promena desiti.

7. Shvatila sam da Univerzum radi za mene i to je u meni probudilo izvesnu strast ka svemu što radim pri ostvarenju mojih ciljeva.

8. Shvatila sam da je sve ENERGIJA. Ovo je jedan od mojih prvih zaključaka koji me je fascinirao i dao mi podstrek daljem istraživanju.

9. Upoznala sam se sa Zakonima Univerzuma:

Zakon stvaranja
Zakon privlačenja
Zakon želje
Zakon namere 
Zakon sklada
Zakon ispravnog delovanja
Zakon širenja uticaja
I shvatila da ma šta da se dešava ovi zakoni se moraju poštovati.
Ovde mi je pomogla knjiga Kvantni uspeh, Sandra Ann Taylor koja ima vrlo praktičan i jednostavan pristup.

10. Ispunile su se prve želje i moja energija je bila neuhvatljiva. Imala sam osećaj da je ceo svet moj.

11. Desio mi se prvi krupniji poraz i shvatila sam da je neophodan konstantan rad na sebi da bi se pozitivno stnje zadržalo. Podršku mi daje Nevile Goddard.

12. Upoznala sam se sa metodama čišćenja i sve je polako počelo da dobija oblik u mojoj materijalnoj stvarnosti. Shvatila sam zapravo da su upravo nagomilane negativne emocije kočile ispunjenje nekih mojih ciljeva i da je za njih potrebno nešto mnogo jače od afirmacija Lujze Hej. Naišla sam na havajsku tehniku.

13. Svaki dan sam vredno radila na sebi. Osećaj spolja i osećaj unutra stvorili su savršenu harmoniju. Ispunila sam sve svoje želje koje sam imala na početku. Našla sam se u čudnoj situaciji. Srećem se sa knjigama Vadima Zelanda i on mi objašnjava.:)



4 коментара: