уторак, 15. мај 2012.

Početak - samoposmatranje, ciljevi i odvikavanje od negativnih stanja

Napolju pada kiša. Već dugo se moje raspoloženje ne vezuje za vremenske prilike, već dugo sam podjednako dobro raspoložena i kad sija sunce i kad je kišno i tmurno vreme. Kako su me vaša pitanja i dileme ovih dana mnogo puta vratile u prošlost, razmišljala sam o tome kako bih ja sada postupila, sa ovim znanjem da sam na početku promene načina života, stanja svesti ili navika.


Mislim da, tj sasvim sam sigurna da ne bih odmah krenula sa afirmacijama i vizualizacijama.. pisanjem želja, ciljeva i zamišljanjem da su već ispunjeni. Mislim da bih krenula sa SAMOPOSMATRANJEM. Dala bih sebi jedan izvestan period vremena za aktivnost upoznavanja sebe. Mirno bih danima, mesecima posmatrala sebe, svoje reakcije, bez osuđivanja i komentara. Bez kritike. Samo bih živela sa sobom i posmatrala. Krajnji zaključak upoznavanja sebe kroz samoposmatranje bi mi dao uvid u STANJE SVESTI u kome se nalazim. Time bih praktično i otkrila uzrok svega što se oko mene nalazi u vidu ljudi, situacija i stanja života uopšte.

Zato bi moj savet bio, ako ste sada u ovom trenutku dok čitate post u fazi života kada želite da započnete novo poglavlje, krenite od ove tačke. Upoznajte sebe. Upoznajte i svog neprijatelja i svog prijatelja. Upoznajte svoje reakcije na život. Posmatrajte. Ne osuđujte. Gledajte i upijajte znanje koje će vam biti neophodno da bi ste krenuli dalje. Spoznajte tu vezu između spolja i unutra. Otkrijte da ste okruženi stvarnom slikom sebe. Otkrijte kakvi ste u svakom pojedinačnom segmentu života i prihvatite to stanje da biste ga mogli promeniti.

Pokušajte utvrditi svoje unutrašnje stanje. Misli koje mislite. Šta osećate. Da li ste zaista vredni, sposobni i ambiciozni a nezaposleni? Ili ste puni ljubavi i tolerantni a sami? Ili se jednostavno hranite zdravo i vežbate a imate višak kilograma?
Definišite sami sebe i prihvatite sebe takvi kakvi jeste. Možete koristiti i afirmaciju prihvatanja. Bez kitike. Volite sebe. A onda se promenite. Ponovo se rodite. Radom na svom unutrašnjem ja.

Ako bismo stanje svesti definisali kao skup reakcija koje osoba ima na život, svaki novi skup reakcija koji uđe u život osobe menja stanje svesti.
Kada posmatranjem vaših reakcija na život otkrijete onog SEBE kojeg želite promeniti, vreme je za postavljanje CILJEVA.
Vaš cilj je osoba koja želite da budete. 
Kad jasno definišete ovaj cilj, morate, tokom svojih budnih sati, voditi računa o svakoj svojoj reakciji koja sa tim ciljem ima veze. Jer definisanjem cilja osobe kakva želite da budete vi definišete i stanje svesti koje sadrži određenji skup reakcija. Drugim rečima, vaše reakcije moraju biti usklađene sa vašim ciljem.

Želite da budete osoba koja je sigurna u sebe, pouzdana i ambiciozna.. posmatrajte sopstvene reakcije u vašem svakodnevnom životu. Da li su usklađene sa vašim ciljem? Šta mislite? Kako se osećate? Da li ste se poistovetili sa vašim ciljem? Da li MISLITE IZ NJEGA? Ako uhvatite sebe da imate strah od javnog nastupa ispred nekoliko nepoznatih ljudi, niste u skladu sa svojim ciljem da budete ambiciozna i osoba sigurna u sebe. Tada ne mislite IZ CILJA vec mislite O CILJU, a to vas udaljuje od njega. Pretpostavite da ste osoba koja želite da budete i budno pratite vaše svakodnevne reakcije koje su povezane sa tom pretpostavkom, tako ćete znati u kom ste stanju, željenom ili ne.

Kako da se psihološki preselimo iz mesta na kome smo u mesto na kome želimo da budemo? Kako da uđemo u željeno stanje svesti? Neophodno je da se odvojimo od reakcija koje imamo na životne događaje u ovom trenutku i spojimo se sa našim ciljem, na unutrašnjem nivou.

Ovo postižemo vežbanjem. Za početak najbitnije je shvatiti da je moguće odvojiti se od svih unutrašnjih stanja, raspoloženja, reakcija i da one nisu "prirodne" već smo se sa njima poistovetili. To su samo stanja svesti, navikom uslovljene reakcije na život koja vidimo kao spolašnje situacije.
Definišući svoj cilj počinjemo da vežbamo konstantnu kontrolu  našeg položaja u odnosu na postavljeni cilj. Postižemo stanje jedinstva  sa ciljem tako što ćemo što češće imati osećaj kao da nam je cilj već ispunjen. Ovo vežbanje predstavlja jednu vrstu "odvikavanja" od trenutnih reakcija, negativnih raspoloženja i misli. Moramo vežbati uvek. I kada imamo loš dan i kada imamo loš period i kada smo presrećni. Ne možemo se promeniti tj promeniti svoj život ako se ne odviknemo od stanja svesti u kome smo i poistovetimo sa svojim ciljem.
Odvajanje od negativnih stanja ( POZITIVNOST) i usvajanje osećaja da nam je cilj već ispunjen vežbaju se svakog dana, u najvećoj sreći i u najvećoj tuzi. Ne odustajte. Nikad ne znate koliko ste blizu.

3 коментара:

  1. Анониман17. мај 2012. 01:09

    Super blog
    Mozes li da napises post o strahu? Kako ga pobediti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Strah se moze "pobediti" pomocu metode opisane u postu Metode ciscenja II deo - EFT, a uopsteno post o tome kako deluje ocekuj uskoro:) Hvala.

      Избриши
  2. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti slavlje Nove godine Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши