петак, 5. јул 2013.

Ko zna zbog čega je to dobro..

Moj život je ponovo krenuo drugačijim tokom.  Ovako se dogodilo, jednog kišnog prepodneva.. Kada sam izašla na pauzu tokom kursa koji sam pohađala rešila sam da prošetam i pogledam knjige koje me zanimaju. Čim sam ušla u knjižaru, počeo je ogroman pljusak posle koga su ulice bile mokre i pune vode. Krenula sam natrag na čas, kada se to desilo.. Auto je prošao pored mene i isprskao me od glave do pete. Nisam mogla da verujem šta mi se desilo. Vratila sam se sa namerom da kažem da ću odustati ovog puta od kursa jer sam bila skroz mokra, blabla, na kraju su me emocije preplavile. Međutim desilo se da je kurs vodila žena koja je pedagog/psiholog po profesiji i koja je uspela da me zaustavi u tom trenutku, vrati na čas i izvede stvar do kraja. 
Posle časova, dok smo razmenjivale mišljenja na osnovu onog što mi se dogodilo, mi je rekla odlučujuću stvar: Emocije, samokontrola. 


Kući sam se vratila lebdeći. Po prvi put sam tako jasno, fizički osećala promenu. Bila sam srećna. Znala sam da ništa nije slučajno.
Nakon nekoliko dana, ušla sam u knjžaru da kupim knjge, ali pošto ih nisu imali, desio se obrt. Izašla sam iz knjižare sa dve nove knjige na temu Emocija. Čitajući ih obe jednu, za drugom dobila sam odgovore na svoja pitanja kao i jasnu smernicu kuda treba da ide moj život.
Shvatila sam suštinu po kojoj treba da radim na sebi i u prvih nekoliko dana već sam osetila promene na bolje. Bila sam spremna da donesem neke odluke koje su mi bile teret već neko vreme. Čim sam odlučila šta da radim u jednom segmentu, u drugom mi se logično nametnula sledeća odluka. I tako redom donela sam ih nekoliko. Osetila sam primetnu lakoću. Ponovo postavila ciljeve.

Koliko god da sebi ukazujemo na to da i ružne stvari/situacije moramo prihvatiti i biti zahvalni na njima, to je ponekad tako teško. Pogotovo kad se sredite i poliju vas prljavom vodom. Ali verujte mi, ako osetite zahvalnost za tu situaciju, kao što sam je ja osetila tog dana, uz pomoć dobre vile, dobijate neprocenjiv poklon. Kada ga budete otvorili, to će biti upravo ono što vam najviše u tom trenutku treba. Nemojte dozvoliti sebi da propustite priliku.

Нема коментара:

Постави коментар