среда, 10. април 2013.

Postavljanje ciljeva - životne kategorije


Prilikom postavljanja ciljeva vodite se činjenicom da ćete biti najzadovoljniji ukoliko pokrijete sve oblasti života - životne kategorije.

 Kategorija: Posao i Uspeh na poslu

Postavite opšti cilj, u okviru cele kategorije a zatim postavite specifične cijeve u okviru sledeće 4 podkategorije
  1. Učinak na poslu, efikasnost
  2. Napredovanje, status
  3. Zadovoljstvo poslom (profesijom)
  4. Odnosi sa kolegama
Razmislite šta je to što biste najviše želeli da postignete u okviru ove kategorije. To neka bude vaš osnovni cilj. Podkategorije možete i sami izabrati, u odnosu na posao kojim se bavite ili ih koristiti kao putokaze.



Kategorija: Obrazovanje i Znanje

Postavite opšti cilj, u okviru cele kategorije a zatim postavite specifične cijeve u okviru sledećie 4 podkategorije
  1. Završetak/Upis fakulteta/više škole
  2. Poznavanje jezika : Engleski..
  3. Veštine: Racunarski programi
  4. Nastavak Obrazovanja
 U okviru ove kategorije vaši ciljevi se mogu odnositi i na čitanje knjiga, učenje novih veština, pohađanje kurseva, sve ono što bi moglo da vam pomogne da se razvijete u osobu kakva želite da budete.

 Kategorija: Zdravlje i kondicija

Postavite opšti cilj, u okviru cele kategorije a zatim postavite specifične cijeve u okviru sledećie 4 podkategorije
  1. Zdrava ishrana i navike
  2. Trening - vitalnost, kondicija, pokretljivost
  3. Zdravstveni pregledi
  4. Promena navika
Ukoliko se bavite već nekim sportom postavite ciljeve u smislu rezultata a ukoliko ne, postavite cilj vezan za promenu navika.


Kategorija: Prijateljstva i Druženja
  1. Nova Poznanstva
  2. Stara poznanstva - odnosi sa prijateljima
  3. Izlasci i druženja
 Ne zaboravite rođendane starih prijatelja i organizujte se da ih vidite makar jednom u godinu dana! Nova poznanstva su lekovita..

Kategorija: Lični Razvoj i Status
  1.  Samopoštovanje, odnos sa samim sobom
  2. Upravljanje sopstvenim životom
  3. Lične osobine koje zelim da posedujem -osoba kakva zelim da sam
  4. Lifestyle; Putovanja, knjige, muzika..hobby...
Ova kategorija je vrlo senzitivna i lična. U njoj stavite kao ciljeve sve one male i velike stvari koje vas čine srećnim kao i osobine koje želite.

 Kategorija: Duhovnost i Razvoj
  1. Osećaj smisla i misije u zivotu -življenje svog ja
  2. Osećaj povezanosti sa čovečanstvom u celini, ljubav prema čoveku uopšte
  3. Osećaj povezanosti sa nečim vecim od sebe, Bogom, odnos sa njim
  4. Otvorenost duha. Otvorenost ka novim duhovnim spoznajama
Ako ste na početku, ovu kategoriju možete i da preskočite. Naglasite samo da želite da idete napred.

Kategorija: Ljubav i Veze
  1. Ljubav
  2. Odnos sa partnerom
  3. Porodica, odnos sa roditeljima braćom i sestrama
  4. Odnos sa familijom
 Budite otvoreni šta želite od svojih veza. Popravite odnose ukoliko je neophodno i počećete da srećete ljude koji su slični vama, oni koji nisu će jednostavno otpasti. Ne žalite.


Kada ste postavili ciljeve u okviru životnih kategorija i podkategorija, odredite prioritete istim redom. Najpre odredite koja vam je životna kategorija prioritet da na njoj radite, a zatim koji cilj u okviru te katekorije trebate najpre da ispunite.
 Najviši prioritet:  Ono što vas najviše muči i ometa napredak u svim  ostalim kategorijama.

Visok Prioritet:  Takođe je vrlo bitno ali ne toliko koliko cilj ispred, yauyeće mesto najvišeg prioriteta čim ispunite cilj iz te kategorije.

Srednji Prioritet: Nešto što je je za sada ok ali je neophodno da stalno pratite stanje i da povremeno nešto uradite.

Nizak Prioritet:  Nešto čto bi bilo lepo da promenite, ali nije suviše hitno.




Primer: Ako imate višak kilograma, što se odražava na vaše samopouzdanje u ljubavnim odnosima, zatim utiče na vaše svakodnevne poslovne navike, ugrožava vaše zdravlje, to znači da je kategorija Zdravlje i Vitalnost Najviši prioritet.
Postavite ciljeve u okviru te kategorije i napravite plan rada.
Ako sada zamislite da ste rešili problem viška kilograma, razmislite šta bi sledeće voleli da uradite. Da napredujete u poslu? Otputujete negde? 
Uvek prvo rešavajte ono što se projektuje na druge oblasti života koje vam usled toga takođe izgledaju nezadovoljavajuće. Zato što postoji mogućnost da u tim drugim oblastima života uopšte nemate šta da rešavate. Videćete kad počnete.

22 коментара:

  1. Одговори
    1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti slavlje Nove godine Hvala još jednom Dr. Azbazaru

      Избриши
  2. I meni se svidja.
    pozz od SunnyM

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti slavlje Nove godine Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ОдговориИзбриши
  4. Numele meu este Elayne White și sunt din Canada, vreau să-mi împărtășesc povestea mea de viață adevărată aici, soțul meu m-a părăsit pentru că nu am putut să-i dau un copil și a plecat cu o altă doamnă, am vrut să-l spun pe doctorul Ogundele un caster de vrajă și el l-a adus înapoi soțul meu pentru mine în 24 de ore cu puterile sale, îi voi împărtăși numele la Radio și pe Internet pentru ca oamenii să știe despre bunul său serviciu, pentru cei care au nevoie de ajutor să-l contacteze prin e-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. WhatsApp și Viber Chat: +27638836445.

    ОдговориИзбриши
  5. AVERTIZARE:

    Atentie ca vreau sa trimit o informatie importanta oricui citeste asta acum, fereste-te de rotile false de vraja, caut de ajutor de peste 3 ani, nimeni nu a fost in stare sa ma ajute. Numele meu este Elayne White și sunt din Canada, vreau să vă împărtășesc adevărata mea poveste de viață aici, de dragul persoanelor care suferă de aceeași problemă ca mine, sunt fără copil de 9 ani de la căsătorie, iar soțul meu m-a părăsit pentru că nu puteam să-i dau un copil și ieșeam cu o altă doamnă, plângeam zi și noapte pentru că îmi place atât de mult soțul meu și căutam ajutor peste tot, până luna trecută am văzut un comentariu similar pe Internet împărtășit de o femeie care le cere oamenilor să-l contacteze pe dr. Ogundele pentru orice fel de ajutor, așa că l-am contactat rapid pentru a mă ajuta, dr. Ogundele mi-a răspuns și mi-a spus că problemele mele s-au terminat, așa că l-am crezut după 24 de ore, mi-a spus că este terminat imediat. Am primit un apel de la soțul meu care mi-a cerut să-l iert, i-am acceptat rapid scuzele, aceasta a fost luna trecută, de la întoarcerea soțului meu sunt fericit să spun că sunt însărcinată astăzi, iar doctorul Ogundele l-a readus pe soțul meu pentru mine 24 de ore cu puterile lui și mi-a dat plante pentru a-mi curăța corpul sistem pentru o fertilitate rapidă, spun asta pentru că i-am spus că voi împărtăși numele lui la Radio și pe Internet pentru ca oamenii să știe despre munca sa bună, pentru cei care vor să-i mulțumească pentru mine sau pentru cei care au nevoie de soluție pentru problemele lor, contactați-l prin e-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. WhatsApp și Viber Chat: +27638836445.

    ОдговориИзбриши
  6. Sretna sam što ovdje dijelim svoje iskustvo i svjedočanstvo o tome kako sam dobila pomoć od dr. Ogundele. Am Mrs. Shelley Hanes iz Teksasa, SAD. Nakon braka imao sam lijepu obitelj; bila sam u braku sa 6 godina svojim mužem i odjednom se pojavila druga žena na slici moj suprug koji me je volio prije nego što je počeo sa mnom svađati se, toliko je bila uvredljiva da kad mu pokušam reći istinu o tome kako osjećati i to što radi nije u redu za obitelj, on se jako naljuti i udara me bilo čime što vidi oko sebe. ali još uvijek sam ga volio svim srcem unatoč svemu što mi je učinio i želio sam ga po svaku cijenu. onda je podnio zahtjev za razvod koji se cijeli moj život razbijao i nisam znao što da radim ... iselio se iz kuće i napustio mene i djecu na 3 godine. Tako mi je bliska prijateljica rekla o ljubavnoj čaroliji dr. Ogundele da mi vrati muža, a koristi i ljubavnu čaroliju dr. Ogundele kako bi dobila svog bivšeg dečka koji ju je napustio prije. I rekli su mi da su sada jako zadovoljni vezama. I upoznala me s urokom za čaroliju, isprva sam bila iznenađena i uplašena pa sam odlučila pokušati. Iako nisam vjerovao u sve te stvari, tada, kad je obavljao posebne molitve i bacio čaroliju, bio sam tako iznenađen, nakon 24 sata vratio se moj muž i molio se za moj oproštaj, shvatio je svoje pogreške, ja sam jednostavno nisam mogao vjerovati, ionako smo opet zajedno i opet smo jedna velika sretna obitelj kao nekada. Dogovorio sam s dr. Ogundeleom da obavijestim ljude o njegovom dobrom poslu, pa ako vam treba bilo kakva pomoć, savjetujem vam da se obratite dr. Ogundeleu Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com i za WhatsApp ili Viver Chat: +27638836445.

    ОдговориИзбриши
  7. Zahvaljujem se poštovanom Monahu Fotiji iz Kruševac jer mi je pomogao da ponovo ugledam sunce, i da se radujem i smejem i imam snove u budućnost !Bio sam.pod uticajem Crne Vlaške, Magije!Ja sam danas srećan i uspešan čovek. HVALA,je malo reči, čovek je stvarno Svetac!Svi koji imaju slične probleme,i loše im ide u životu samo nek pozovu broj Vebera, ili Wacp:+381611031294.Hvala još jednom njemu i dragom Bogu.

    ОдговориИзбриши

  8. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv

    ОдговориИзбриши
  9. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    ОдговориИзбриши
  10. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  11. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  12. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  13. Nudimo širok spektar financijskih usluga koji uključuje: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne financije, nekretnine i hipoteke, zajmove za konsolidaciju duga, poslovne zajmove, privatne zajmove, zajmove za home refinanciranje s niskim kamatama godišnje za fizičke osobe, tvrtke i pravne osobe. Dobiti najbolje za svoju obitelj i vlastiti dom iz snova kao i s našom općom shemom zajma. Zainteresirani podnositelji zahtjeva trebaju nam se obratiti putem
    WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    E-mail: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ОдговориИзбриши
  14. Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
    +381 60 30 01 161

    ОдговориИзбриши
  15. Zdravo,
    Tražite li pravi zajam? Jeste li dužni i trebate novac za podmirivanje računa, trebate li hitan zajam za pokretanje novog posla ili poboljšanje posla? Trebate li zajam za kupnju automobila ili kuće? imate li nedovršeni projekat nadohvat ruke zbog neadekvatnog financiranja? Imate li nisku kreditnu ocjenu i teško vam je dobiti kapitalne usluge od lokalnih banaka i drugih finansijskih institucija? Da li su vam potrebni investicijski zajmovi za ulaganje u određena područja specijalizacije, na pravom ste mjestu za rješenja zajmova upravo ovdje! Nudimo sve vrste zajmova bilo kojem iznosu za kompanije i pojedince po niskoj i pristupačnoj kamatnoj stopi od 3%. Naš proces kapitala i kreditiranja je siguran, originalan i 100% osiguran i zagarantovan. Zainteresirani, kontaktirajte me odmah putem e-maila; (ivanapedro85@gmail.com)

    ОдговориИзбриши
  16. MISLITE LI DA DOBIJETE ZAJAM ??
    PRIJAVITE SE DANAS ZA POVOLJNE 100% LEGITIMATNE KUĆE / NEKRETNINE/OSOBNI /POSLOVNI KREDITI E-pošta za trenutni odgovor: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    WA/nazovite(+33) 6057-33479


    TREBA LI KREDIT? Jeste li financijski u kvaru, ne plačite više, zbog financijskog problema nema razloga za plakanjem, to je nešto protiv čega ćemo se morati boriti u jednoj ljubavi, razumijevanju, povjerenju i jedinstvu. Dakle, naša vjera kao legitimnog financijskog savjetnika okončava financijske poteškoće. Mi smo investitori koji pružaju financijske usluge i specijalizirani smo za oba start-up projekta, Home Finance i postojeće tvrtke kojima je potrebno financiranje ili zajam za proširenje. Predani smo pomaganju tvrtkama da se razvijaju i uspiju. Imate li nisku kreditnu ocjenu i teško vam je dobiti kapitalni zajam od lokalnih banaka i drugih financijskih institucija? Trebate li hitan zajam za kupnju kuće? Ako se više ne brinete, jer smo ovdje kako bismo pomogli onima koji nisu financijski privilegirani da dobiju zajam potreban za povratak na noge bez obzira na vašu kreditnu ocjenu, možete se oprostiti od sve svoje financijske krize i poteškoća. Nudimo zajmove po niskoj i pristupačnoj kamatnoj stopi od, bez kolaterala i bez provjere kreditne sposobnosti bez jamca, a također nisu potrebni ni papiri. Iskandar Lenders sadrži sve informacije o tome kako brzo i bezbolno doći do novca (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    WA/nazovite (+33) 6057-33479

    ОдговориИзбриши
  17. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши
  18. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate kredit ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    ili email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    ОдговориИзбриши
  19. Moj suprug i ja ne možemo dovoljno izraziti koliko nam je ova kompanija pomogla u izuzetno teškom procesu kupovine kuće! U početku smo se malo bojali koliko je potrebno za odobrenje kredita, međutim, kroz sve to, Kreditno-kreditne institucije i cijelo osoblje nikada nisu odustali od nas i ostali su uz nas i educirali nas do kraja i sada smo spremamo se za useljenje u naš prvi dom! Hvala vam puno POVOLJNI KUĆNI KREDITI od 120.000 dolara!" kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam putem e-maila: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili +393512114999
    ili email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  20. Htio bih vas sve preporučiti vjerodostojnom i iskrenom privatnom zajmodavcu koji mi je odobrio zajam u samo nekoliko sati nakon toliko neuspjelih pokušaja da dobijem zajam, bio sam iznenađen i sretan što me privatni zajmodavac spasio i ponudio mi zajam s kamatom od 2%, kontaktirajte je sada ako trebate hitan zajam E-pošta: christywalton355@gmail.com

    ОдговориИзбриши